Jak przelać pieniądze z karty adp na konto bankowe

Category: Twojej Okolicy
17 lutego 2021

Jak mogę dodać gotówkę do mojej karty?

Masz kilka opcji. 13

Załaduj ponownie w rejestrze. Możesz dodać gotówkę (od 20 do 500 USD) na swojej karcie Wisely w prawie każdym większym sklepie w pobliżu, korzystając z Reload @the Register za stałą opłatą w wysokości 5,95 USD (z zastrzeżeniem limitów karty i salda), oprócz kwoty, którą chcesz doładować na swoją kartę Wisely ®. 11, 13 CVS, Dollar General, Rite-Aid, 7-Eleven, Walgreens, Walmart i wiele innych. Ponad 70 000 lokalizacji w całym kraju! Po prostu oddaj pieniądze kasjerowi. Przeciągną Twoją kartę, a pieniądze zostaną automatycznie załadowane na Twoją kartę.

Western Union. Możesz odwiedzić dowolną placówkę Western Union w USA, aby dodać gotówkę do swojej karty (mogą obowiązywać opłaty za doładowanie strony trzeciej). 8 Zaloguj się na swoje konto posiadacza karty w myWisely.com, aby uzyskać więcej informacji na temat dodawania gotówki.

Dodatkowe lokalizacje detaliczne. Możesz doładować 20-500 $ w gotówce na swoją kartę Wisely w ponad 70 000 punktów sprzedaży detalicznej w całym kraju, używając MoneyPak® za stałą stawkę 5,95 $ (z zastrzeżeniem limitów karty i salda), oprócz kwoty, którą chcesz doładować na swojej karcie Wisely. Sprzedawcy obejmują CVS, Dollar General, Rite-Aid, 7-Eleven, Walgreens i Walmart. Powinieneś potwierdzić swój dostęp do tej funkcji przed próbą załadowania gotówki na kartę. 11 Dowiedz się więcej o tym, jak doładować kartę gotówką na stronie moneypak.com.

Czy mogę przelać środki na moje konto bankowe lub inną kartę?

Tak!

1. Zarejestruj się lub zaloguj do bezpłatnej aplikacji mobilnej myWisely ® 7 lub myWisely.com.

2. Stuknij lub kliknij strzałki przenoszenia w prawym górnym rogu.

3. Podaj swój numer rozliczeniowy i numer konta banku odbierającego lub karty, aby zakończyć przelew.

Uwaga: rejestracja i weryfikacja konta w innej instytucji finansowej może zająć 3 dni robocze. Po zweryfikowaniu konta wykonanie każdego przelewu może zająć do 3 dni roboczych.

Jak znaleźć informacje o moim koncie i routingu?

Możesz uzyskać numer rozliczeniowy i numer konta dla swojej karty Wisely ® Direct, pobierając aplikację mobilną myWisely 7 lub logując się na myWisely.com. Przejdź do ustawień konta, a następnie dotknij lub kliknij „Numery kont.

Jak zdeponować czek za pomocą mojego urządzenia mobilnego?

Możesz zdeponować czek za pomocą Ingo® Money 8, robiąc zdjęcie i postępując zgodnie z instrukcjami w naszej aplikacji mobilnej myWisely 7. Czasy akceptacji różnią się w zależności od rodzaju czeku i zatwierdzenia przez Ingo® Money 8.

Jakie są limity obciążenia karty?

Maksymalne limity obciążenia karty Wisely ® za pośrednictwem Western Union, Ingo®, Reload @ the Register lub MoneyPak® kształtują się obecnie następująco:

1500 USD / dzień

5000 USD / mies.
1500 USD / dzień lub 4 ładunki

3500 USD / tydzień lub 7 ładowań 5000 USD / miesiąc lub 20 ładunków
1500,00 $5000,00 $ADP może od czasu do czasu zwiększać lub zmniejszać te limity według własnego uznania i bez powiadomienia.

Czy mogę dodać pieniądze z innych źródeł? 13

Tak. Jeśli przejdziesz proces walidacji, główny posiadacz karty może skierować na Twoją kartę Wisely Direct dochód z drugiej pracy, zwrot podatku lub inne świadczenia rządowe. 2 Wprowadź numer konta i numer rozliczeniowy w odpowiednim formularzu przelewu bezpośredniego lub przekaż go osobie z działu HR odpowiedzialnej za Twoje wynagrodzenie. Aby odzyskać te numery, zarejestruj się lub zaloguj w aplikacji mobilnej myWisely 7 lub na myWisely.com i przejdź do ustawień swojego konta, a następnie dotknij lub kliknij „Numery kont.

Jak mogę otrzymać zapłatę do 2 dni wcześniej 14 bez dodatkowych opłat z bezpośrednią wpłatą?

Najpierw upewnij się, że:

Twoja spersonalizowana karta jest aktywowana

Twój pracodawca lub dział płac oferuje bezpośredni depozyt

Pobierz bezpłatną aplikację myWisely 7

Jeśli masz dostęp do swojego portalu pracowniczego ADP, wykonaj poniższe czynności, aby skonfigurować bezpośrednią wpłatę i włączyć wcześniejszą bezpośrednią wpłatę:

1. Zaloguj się do portalu pracowników ADP

2. Przejdź do sekcji opcji płatności / konfiguracji wpłaty bezpośredniej

3. Postępuj zgodnie z instrukcjami, aby ustawić bezpośrednią wpłatę na kartę Wisely ® Direct.

4. Zaloguj się na swoje konto Wisely na mywisely.com/direct lub pobierz aplikację myWisely 7 i przejdź do ustawień konta>wpłata bezpośrednia>przesuń przycisk, aby wyrazić zgodę na ujawnienie informacji i włączyć wczesną wpłatę bezpośrednią.

Jeśli nie masz dostępu do portalu pracodawców ADP, wykonaj poniższe czynności, aby skonfigurować bezpośrednią wpłatę i włączyć wcześniejszą bezpośrednią wpłatę:

1. Zaloguj się do swojego konta Mądrego na mywisely.com/direct lub pobierz aplikację myWisely 7, aby odzyskać swoje konto i numery rozliczeniowe banku.

2. Przekaż swojemu przedstawicielowi ds. Płac

3. Zaloguj się na swoje konto Wisely na mywisely.com/direct lub do aplikacji myWisely 7 i przejdź do ustawień konta>wpłata bezpośrednia>przesuń przycisk, aby wyrazić zgodę na ujawnienie informacji i włączyć wczesną wpłatę bezpośrednią

Korzystanie z karty Wisely ® Direct Jak mogę robić zakupy kartą?

Ze swojej karty Wisely ® Direct możesz korzystać przez telefon, internet lub w dowolnym sklepie, który akceptuje kartę Debit Mastercard®. Możesz również dodać swoją kartę Wisely ® Direct do portfela mobilnego. Płać jednym dotknięciem wszędzie tam, gdzie akceptowane są Apple Pay®, Samsung Pay® lub Google Pay .

Czy jest opłata za zakupy internetowe przy użyciu mojej karty?

Nie ma żadnych opłat za zakupy internetowe za pomocą karty Wisely ®.

Jak mogę otrzymać gotówkę za pomocą mojej karty?

Masz kilka opcji.

Bankomaty. Możesz otrzymać gotówkę w milionach bankomatów na całym świecie. W całym kraju jest także 40 000 bezpłatnych bankomatów, w których można otrzymać gotówkę za pomocą karty Wisely ® Direct. Kliknij tutaj lub zaloguj się do myWisely ®, aby znaleźć znajdujące się w Twojej okolicy bankomaty bez dodatkowych opłat. 5

Banki. Możesz udać się do dowolnego banku uczestniczącego w programie i wypłacić wszystkie swoje pieniądze do grosza. Poinformuj kasjera, że ​​chcesz dokonać transakcji pozagiełdowej i podaj kwotę, którą chcesz wypłacić. Możesz zostać poproszony o okazanie dowodu tożsamości. Znajdź uczestniczące banki tutaj.

Czy moja karta może być używana do dokonywania transakcji debetowych lub kredytowych?

Twoja karta Wisely ® może być używana do dokonywania transakcji debetowych lub kredytowych. Transakcje debetowe będą wymagały osobistego numeru identyfikacyjnego (PIN) i najlepiej ich używać, gdy chcesz otrzymać zwrot gotówki od sprzedawcy. Te transakcje nie wiążą się z opłatą. Transakcje kredytowe nie wymagają podania kodu PIN i nie wiążą się z opłatą. 6

Jak mogę używać swojej karty do płacenia za powtarzające się miesięczne płatności (takie jak telefon komórkowy)?

Skontaktuj się z wystawcą / sprzedawcą, aby uzyskać informacje o opcjach bezpośredniej płatności za rachunki, aby sprawdzić, czy akceptują płatności kartą. 4 Jeśli tak, wprowadź informacje o swojej karcie do formularza płatności cyklicznych.

Czy mogę poprosić o kartę dla małżonka lub członka rodziny?

Oczywiście! Główni posiadacze kart będą mogli przesyłać środki do i od dodatkowych posiadaczy kart. Ty i wszyscy drugorzędni posiadacze kart mogą być wymagane przejście dodatkowego procesu weryfikacji. Każda osoba ma pełny i natychmiastowy dostęp do środków na swojej indywidualnej karcie. Należy jednak pamiętać, że dodatkowych kart nie można używać na arenie międzynarodowej. Aby zamówić kolejną kartę, zaloguj się na swoje konto na myWisely.com lub w aplikacji mobilnej myWisely ®. 7 Kliknij lub naciśnij przycisk menu w prawym górnym rogu i przewiń do przycisku u dołu tego menu, aby zamówić kolejną kartę. Postępuj zgodnie z instrukcjami wyświetlanymi na ekranie.

Jak mogę sprawdzić saldo i przeglądać historię transakcji bez opłat?

myWisely.com lub aplikacja mobilna myWisely ® 7 umożliwia sprawdzenie salda, przeglądanie historii transakcji, wyszukiwanie pobliskich bankomatów, przeglądanie trendów wydatków i wiele więcej. Dzięki myWisely ® możesz uzyskać dostęp do konta swojej karty online lub z telefonu, w dowolnym czasie i miejscu. Możesz także skonfigurować alerty e-mailowe i tekstowe, w tym powiadomienia o niskim saldzie w dowolnej wysokości. 7

Co to są transakcje oczekujące?

Jest to kwota, która została zarezerwowana na zakupy dokonane za pomocą Twojej karty, ale nie została jeszcze odebrana przez sprzedawcę.

Co to jest blokada przed autoryzacją?

Niektóre zakupy (hotele, restauracje, wypożyczalnie samochodów, stacje benzynowe itp.) Wymagają preautoryzacji i mogą tymczasowo blokować środki z salda karty, które byłyby większe niż rzeczywista kwota zakupu po przetworzeniu zakupu. Pieniądze zostaną uwolnione, a saldo dostosowane. Udostępnienie wstępnie autoryzowanych pieniędzy może zająć kilka dni, zanim wpłyną na saldo karty.

Stacje benzynowe. Korzystając z karty na stacjach benzynowych, najlepiej zapłacić przedpłatę w kasie. Jeśli płacisz przy pompie, na Twojej karcie może zostać zablokowane do 100 USD lub więcej. To wstrzymanie może trwać do 5 dni. (Czasy wstrzymania mogą się różnić w zależności od sprzedawcy).

Restauracje. Restauracje mogą automatycznie dodawać do rachunku do 25% lub więcej, aby pokryć napiwek. Jeśli nie masz wystarczającego salda na karcie, aby pokryć kwotę, transakcja zostanie odrzucona.

Hotele .Hotele mogą zablokować Twoje konto na rezerwację pokoju. Zwykle jest uwalniany przy kasie, ale może potrwać do kilku tygodni.

Dlaczego czasy wstrzymania przed autoryzacją różnią się?

Niektórzy sprzedawcy mogą wymagać innych czasów wstrzymania autoryzacji. Powyższe informacje mają charakter informacyjny, a nie gwarantują długości ładowni.

Jakie transakcje nie są dozwolone na karcie?

Nie możesz używać karty Wisely ® do nielegalnego hazardu internetowego lub jakichkolwiek nielegalnych transakcji.

Czy Wisely ® oferuje karty chipowe EMV?

Udostępniliśmy naszym członkom karty EMV (chipowe)! Wszystkie nowe i wznowione karty są teraz dostarczane z chipem EMV. Jeśli masz starszą kartę bez chipa EMV, skontaktuj się z nami pod numerem 1-866-313-9029, a my z przyjemnością prześlemy Ci nową.

We use cookies to provide you with the best possible experience. By continuing, we will assume that you agree to our cookie policy

Załaduj ponownie przez Western Union Załaduj ponownie przez Reload @ the Register lub MoneyPak® Limit wpłat na czek Ingo Miesięczny limit wpłaty czekiem Ingo